- Administratie en locatie instellen
- Annuleertijd instellen
- Besteldagen
- Bij verkoop automatisch doorverdelen van locatie naar locatie naar debiteur
- Contactpersonen aanmaken
- Debiteur instellen en gebruiken
- Debiteuren aan werknemers koppelen
- Factuurnummers instellen
- Inkoop debiteur instellen en gebruiken
- Leverancier aanmaken
- Onderliggende winkelgebruikers aanmaken
- Toewijzen zetel- en/of plaatnummer (Via EKT)
- VMP aanmaken voor debiteuren
- Winkelgebruiker aanmaken (webshop)
- Aanmaken van en onderhoud aan BTW tarieven
- Adding invoice numbers
- Administration and location set up
- Assign seat number and/or plate number (via EKT)
- Create a supplier
- Create VMP for debtors
- Creating contacts
- Creating shop sub users
- Debtor / Customer set up and use
- Edit cancellation period
- Orderdays
- Shop - Create shop user
- (VIDEO) Aanmaken administratie en locatie
- (VIDEO) Aanmaken debiteuren
- (VIDEO) Winkelgebruikers aanmaken
Contactpersonen aanmaken
Voor iedere debiteur is een contactpersoon vereist voor het versturen van e-mails naar debiteuren. Het is per debiteur mogelijk om meerdere contactpersonen aan te maken, die op verschillende manieren ingesteld kunnen worden. Webshop accounts worden daarom ook niet per debiteur, maar per contactpersoon aangemaakt.
Aanmaken
Voor het aanmaken van een contactpersoon, volg je de volgende stappen.
Organisatie (Algemeen) Debiteuren [Debiteur] (Contact) Contactpersonen +Nieuw Dit is waar je een nieuw contactpersoon aanmaakt. De enige verplichting is dat je een achternaam invult. Heb je geen specifiek contactpersoon? Vul hier dan bijvoorbeeld "Algemeen" in.
Een belangrijke instelling is de "standaard voor" instelling onderaan in dit menu. Hier kies je of het contactpersoon bestelbevestigingen, facturen, allebei of niets mag ontvangen. Houd hier rekening mee tijdens het instellen van de debiteuren.
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)71 30 20 310 of stuur een e-mail naar support@easyflor.nl.