- Administratie en locatie instellen
- Annuleertijd instellen
- Besteldagen
- Bij verkoop automatisch doorverdelen van locatie naar locatie naar debiteur
- Contactpersonen aanmaken
- Debiteur instellen en gebruiken
- Debiteuren aan werknemers koppelen
- Factuurnummers instellen
- Inkoop debiteur instellen en gebruiken
- Leverancier aanmaken
- Onderliggende winkelgebruikers aanmaken
- Toewijzen zetel- en/of plaatnummer (Via EKT)
- VMP aanmaken voor debiteuren
- Winkelgebruiker aanmaken (webshop)
- Aanmaken van en onderhoud aan BTW tarieven
- Adding invoice numbers
- Administration and location set up
- Assign seat number and/or plate number (via EKT)
- Create a supplier
- Create VMP for debtors
- Creating contacts
- Creating shop sub users
- Debtor / Customer set up and use
- Edit cancellation period
- Orderdays
- Shop - Create shop user
- (VIDEO) Aanmaken administratie en locatie
- (VIDEO) Aanmaken debiteuren
- (VIDEO) Winkelgebruikers aanmaken
Toewijzen zetel- en/of plaatnummer (Via EKT)
Jullie klanten hebben soms verschillende inkopers. Om deze inkopers uniek te maken in je uitgaande EKT kun je deze een klantnummer, zetelnummer of beiden toekennen.
Dit kan in Organisatie|Debiteuren|<selectie debiteur>|EKT adressen|<selectie contactpersoon>|<invullen zetel/plaat>
Het inrichten van Zetel- en/of Plaatnummer is afhankelijk van jullie eigen leverancier. Elke leverancier kan een tweede (of meer) Plaatnummer(s) aanmaken. Informatie hierover dient bij de leveranciers te worden opgevraagd. De nummers van de leverancier en van de Easyflor omgeving van de eigen organisatie moeten dus overeenkomen zoals in onderstaande afbeelding:
Bij FloraHolland is een portaal waar zelf veel in gevonden kan worden hierover. Voor binnen Easyflor maakt het niet zo'n groot verschil. Meestal wordt een plaatnummer gekozen waarbij men start bij nummer 1000 voor interne plaatnummers en 3000 voor plaatnummers voor klanten.
Vul het EKT mailadres in van de klant die meerdere zetel-/plaatnummers wil hebben. Voor Easyflor klanten is dit altijd:
<klantomgevingnaam>@easyflor.eu.
Vul een uniek Zetelnummer (en/of Plaatnummer) in zoals hierboven beschreven.
Herhaal stap 1 en 2 totdat alle inkopers van de klant een eigen uniek Zetelnummer (en/of Plaatnummer) heeft. Gebruik telkens hetzelfde EKT e-mailadres.
Aan de ontvangerzijde van de EKT met het plaatnummer dient doorverdeling aangezet te worden. Zie hoofdstuk: Automatisch doorverdelen instellen.
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)71 30 20 310 of stuur een e-mail naar support@easyflor.nl.