- (VIDEO) Gebruiker en werknemer aanmaken
- AI2 aanmaken en gebruiken
- Automatisch doorverdelen instellen
- Betaalherinneringen instellen
- Betaaltermijn instellen
- Boekhoudkoppeling maken
- Filteren van kwekers of leverancier
- Flora verrekenen instellen en uitvoeren
- Gebruiker en werknemer aanmaken
- Groepen + Beveiligingsgroepen instellen
- Importeren van een Excel sheet / Aanmaken van een import template
- Kopie e-mail (mail cc) van bestelbevestigingen en/of facturen ontvangen
- SEPA instellen
- Transport en vervoerders
- Twee factor authenticatie (2FA/MFA)
- Valuta conversie
- Verdeelprofielen aanmaken en gebruiken
- Vervoerders aanmaken (met zones)
- Vervoersgebieden aanmaken
- VMP artikelgroep matchen
- Volgorde verkoopeenheden aanpassen
- Volume calculatie instellen en gebruiken
Betaaltermijn instellen
In Easyflor heb je de mogelijkheid om zelf een algemeen betaaltermijn in te stellen, maar ook om dit per debiteur te specificeren.
Algemeen termijn
Voor het instellen van een algemeen betaaltermijn ga je naar:
- Admin
- (Systeem) Configuratie
- (Algemeen) Factuur
- (Factuur configuratie) Standaard betaaltermijn
Het getal dat je hier invult zullen de aantal dagen zijn wat het betaaltermijn over iedere debiteur wordt.
Per debiteur Ook is het betaaltermijn per debiteur te regelen. Ga hiervoor naar:
- Organisatie
- (Algemeen) Debiteuren
- [Debiteur]
- (Algemeen) Configuratie
- (Algemeen) Factuur
- Betaalconditie (Dag)
Wederom, het getal dat je hier invult zal het betaaltermijn zijn wat voor deze debiteur wordt gehanteerd.
LET OP: Als zowel een algemeen betaaltermijn als een specifieke conditie is ingevuld, zal Easyflor altijd eerst kijken naar wat er per debiteur is ingesteld. Indien dat veld leeg is bij een klant, zal er als back-up naar het algemene termijn worden gekeken.
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)71 30 20 310 of stuur een e-mail naar support@easyflor.nl.