- (VIDEO) Gebruiker en werknemer aanmaken
- AI2 aanmaken en gebruiken
- Automatisch doorverdelen instellen
- Betaalherinneringen instellen
- Betaaltermijn instellen
- Boekhoudkoppeling maken
- Filteren van kwekers of leverancier
- Flora verrekenen instellen en uitvoeren
- Gebruiker en werknemer aanmaken
- Groepen + Beveiligingsgroepen instellen
- Importeren van een Excel sheet / Aanmaken van een import template
- Kopie e-mail (mail cc) van bestelbevestigingen en/of facturen ontvangen
- SEPA instellen
- Transport en vervoerders
- Twee factor authenticatie (2FA/MFA)
- Valuta conversie
- Verdeelprofielen aanmaken en gebruiken
- Vervoerders aanmaken (met zones)
- Vervoersgebieden aanmaken
- VMP artikelgroep matchen
- Volgorde verkoopeenheden aanpassen
- Volume calculatie instellen en gebruiken
Kopie e-mail (mail cc) van bestelbevestigingen en/of facturen ontvangen
Easyflor heeft de mogelijkheid om een kopie van zowel een bestelbevestiging als een factuur te sturen. In deze handleiding beschrijven we waar je ze beide kunt instellen.
Bestelbevestiging:
- Admin
- (Systeem) Configuratie
- (Exporteer) Orderbevestiging email
- Vul bedrijfsnaam in en noteer je emailadres bij BCC
Zodra een klant een bestelling plaatst, krijg je er een kopie van verzonden naar het ingevulde emailadres.
Factuur
- Open Admin
- (Systeem) Configuratie
- Factuur
- Email adressen (Staat onderaan)
- +Nieuw
Hier kan je een emailadres naar keuze invullen. Alle facturen die worden gemaild naar klanten, worden dan ook naar dat emailadres gestuurd.
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)71 30 20 310 of stuur een e-mail naar support@easyflor.nl.